50% KEDVEZMÉNY A KÉSZLET EREJÉIG!

    ÁSZF

    Általános Szerződési Feltételek 


    Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák  … cég (székhely: Magyarország 2800 Tatabánya Csokonai Mihály utca 4., 
    adószám: 90731549-2-31), mint szolgáltató (OutingBag) által üzemeltetett webáruház 
    használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor 
    vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező 
    érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag 
    elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), 
    magatartási kódexre nem utal. 

     

    Szolgáltató adatai: 

    A szolgáltató neve: Eisemann Géza E.V.
    A szolgáltató székhelye: Magyarország 2800 Tatabánya Csokonai Mihály utca 4.
    A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, 
    rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@outingbag.hu
    Cégjegyzékszáma: 90731549-2-31
    Adószáma: 90731549-2-31


    Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Nemzeti Adó- és Vámhivatal 
    Telefonszámai: +36 1 428 5100

    Adatvédelmi nyilvántartási száma: 60061207
    A szerződés nyelve: magyar 


    A tárhely-szolgáltató adatai: 

    omdom Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság
     A cég rövidített elnevezése: Domdom Kft.
     Cégjegyzékszám: 11-09-016434
     Cégbíróság: Komárom-Esztergom Megyei Bíróság mint Cégbíróság
     Kamarai tagság: Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
     Kamarai nyilvántartási szám: KO11743435
     Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-64177/2013
     Ügyfélszolgálat: H-2500, Esztergom, Kossuth Lajos utca 54. 4.
     Székhely: H-2500, Esztergom, Kossuth Lajos utca 54. 4.
     Adószám: 11743435-2-11
     Közösségi (EU) adószám: HU11743435


    Alapvető rendelkezések 

    1.1.  A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat 
    értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről 
    Fulfillment szolgáltatás webshopok számára 
    szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, 
    valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről 
    szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok 
    kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. 

    1.2.  Hatály, az ÁSZF módosítása. 
    1.3.  A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás. 
    1.4.  Rendelkezésre állás. 
    Adatkezelési szabályok 
    1.5.  Utalni kell az adatvédelmi tájékoztató elérhetőségére, fel kell tüntetni az 
    adatvédelmi nyilvántartási számot. 
    Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre 
    1.6.  Utalni kell arra, hogy a megjelenített termékek csak online, vagy személyesen is 
    megvásárolhatók-e. A termékek tartalmazzák-e az Áfát. Tartalmazzák-e a 
    házhozszállítási díjat, illetve a csomagolási díjat. 
    1.7.  A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a 
    termékekről fotót jelenitet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a 
    valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. 
    1.8.  Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja 
    Felhasználókat az akció időtartamáról. 

     

    Rendelés menete

    1.9.  A rendelés menetének részletes leírása, a bejelentkezésről a termék kosárba 
    helyezéséig. 
    1.10.  Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek (pl. plusz termék, termék 
    törlése, ár ellenőrzése stb.) 
    1.11.  Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása 
    Fulfillment szolgáltatás webshopok számára 
    1.12.  A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének 
    megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. 
    Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől 
    számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 
    órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati 
    kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása 
    akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor 
    az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben 
    megállapodtak. 

     

    A megrendelések feldolgozása és teljesítés 

    1.13.  A megrendelések feldolgozása mikor történik 
    1.14.  Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított x munkanapon belül. 
    Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, 
    Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, 
    felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől 
    számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre. 
    1.15.  Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a 
    szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót 
    haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, 
    de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése 
    Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól. 


    Elállás joga 

    1.16.  A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 
    45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt 
    termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, 
    visszaküldheti a megrendelt terméket. 
    1.17.  Az elállási jog gyakorlásának menete... (mikor élhet vele a vásárló, mikor nem, 
    haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszautalja a webáruház az árat, 
    kivételek stb.

     

    Garancia, jótállás 

    1.18.  Termékeinkre X hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén a garancia 
    levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a 
    teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk. Lásd még: 
    151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság 
    szabályai. 


    Panaszkezelés 

    1.19.  A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés 
    helyéről - ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével - és az 
    adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó 
    módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás 
    ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - 
    elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.